English follows Japanese.
新型コロナウイルス対策による政府及び東京都の要請、また、健保組合業務継続の
観点から、当組合では、健保職員の時差出勤等の措置をとるため、営業時間を
短縮させていただきます。
営業時間(短縮) 10:00am ~ 3:00pm
短縮期間 2020年8月3日(月)から、当分の間
(感染拡大、政府要請等により判断いたします)
加入者の皆さまには、ご迷惑、ご不便をおかけし、誠に申し訳ございませんが、
何卒ご理解賜りますよう、お願い申し上げます。
※出勤者数を減らして業務しておりますため、電話対応ができない場合がございます。
お手数ですが、メールでのお問合せにご協力いただきますよう、お願い申し上げます。
お問合せ先:info@ge-kenpo.jp
To curb the spread of Novel Coronavirus infection, the Japanese government
and the Tokyo Metropolitan Office have requested us to take the situation
into consideration and in response, we have decided to shorten our office
hours by staggering work hours.
Shortened office hours 10:00am - 3:00pm
Effective August 3, 2020 until further notice
The effective days are subject to change depending on the government decision
and direction.
Moreover, our office will be understaffed during this period
and may not allow us to respond to all telephone calls.
E-mail address: info@ge-kenpo.jp
Thank you for your understanding and cooperation.