健保からのお知らせ

202048
【重要】新型コロナウイルス感染防止に伴う、営業時間の短縮等について/With the spread of COVID-19 infection, Association Office to cut office hours.

English follows Japanese

新型コロナウイルス対策による政府及び東京都の要請、また、健保組合業務継続の
観点から、当組合では営業時間短縮および健保職員の在宅勤務等の措置を実施いたします。

そのため、申請等に対する手続きにつきましては、時間を要する場合がございます。

加入者の皆さまにはご迷惑をおかけし、誠に申し訳ございませんが、何卒ご理解
くださいますようお願い申し上げます。


【営業時間(短縮)】
 対応時間 10:00~15:00(12:00~13:00を除く)
 短縮期間 2020年4月8日(水)~2020年5月1日(金)予定

 ※感染拡大、政府要請等により期間を延長する場合がござます。
 ※出勤者数を減らして業務対応しておりますため、電話応対できない場合がございます。
  メールでのお問合せにご協力いただきますよう、お願い申し上げます。

お問合せ先:info@ge-kenpo.jp

 

To curb the spread of COVID-19 infection, the Japanese government and
the Tokyo Metropolitan Office has requested us to take the situation
into consideration and in response, we have decided to shorten our office hours
and to promote work-at-home to our employees.


Shortened office hours 10:00~15:00
Effective:  April 8, 2020 to May 1, 2020


Please be informed that the paperwork for the application require extra time
and the effective days are subject to change depending on the government
decision and direction.

Additionally, the office will be understaffed during this period and may not allow us
to answer telephone calls. 

E-mail address: info@ge-kenpo.jp


Thank you for your understanding and cooperation.